Monday Night Fever: Viimased tunnid 2009 aastast

reede, jaanuar 1

Viimased tunnid 2009 aastast

Vaikin igal pool ja nii malbe võrgu enda ümber koon
Mille tagant eal ei keegi mind, välja too
Ja see ongi hea ,nõnda ükski hing minust veel ei tea
.....
Ja siis ma olen nagu sangar seiklusfilmis
Ohu ees ei sule iial silmi
Ei ma satu hätta ja ükski neiu jätta mind ei enam saa
Kui tarvis tähti taevast alla tooma sõidan
Igas paigas aina kuulsust võidan
Kasvõi tiigrit paitan ja seegi siin ei aita
kõigist julgem ma,kõigist julgem olen ma

Seiran sinu samme
Tantsutuules
Keerlemas su pluus
Punased on moonid
Tantsutuules
Sinu kindlas käes
Kergelt astud üle
Tantsutuules
Põranda varjudest
Varbad tasakesi
Tantsutuules
Otsimas oma teed
Keerleb sinu pihus
Tantsutuules
Maailma tilluke vurr
.........



Oi, Kaera Jaan,
oi, Kaera Jaan,
karga välja kaema!
Võta vemmal- viruta
Ja linnud kaerast kihuta
....

Kui mind kutsud sa,
siis läbi öö tulen,
mul käed tähti täis ja südames kuu.
Kui mind kutsud sa,
kaks silma vaid sulen
ja lendan su poole nii vastu siis.
.......
Mulle oled ainus, ainus sa,
mu arm, kutsu vaid,
ma tulen siis - küll näed.
Mulle oled ainus, ainus sa,
mu arm, kutsu vaid,
ma tulen siis - küll näed.

kui naine armastab meest
kõik teeb tööd ära ta eest
ta tassib puid, peseb nõud,
remondib autot, lapsi koju toob
ta kuningriigiks on köök ja siis kui laual on söök
ta hüüab hei hei tulge, muidu jahtub te söök
.........

Tule minuga sööklasse,
helbi jahtunud suppi,
tule minuga sööklasse,
närima vorsti juppi!
Tule minuga sööklasse,
helbi jahtunyud suppi,
tule minuga sööklasse,
närima vorsti juppi,
närima vorsti juppi!



Täna sööme komme, homme sööme komme, komme sööme ülehomme...



Tõstan käed ja annan alla
kaotus käes on nagunii
Kõige kangem relv, mida näinud keegi
see on su pilk, mu kaunis leedi.
.....

....................!

by Marju & Triin

3 kommentaari:

  1. Kus alles oli kulda ja karda, hiilgust ja sära, oli uhkeid tualette, oli karnevali, oli kamaaruškat, kaera jaani ja can-cani.

    VastaKustuta
  2. Ja ilmselt jõudsid kõik ekstreemsetest ilmaoludest hoolimata veel vanal aastal sihtkohta. Minul oli küll vahepeal tunne, et teed ei leia kusagilt, aga õnneks ei vedanud autopiloot seekord alt.
    Tervitusi lumevangist ja mõnusat uut aastat kõigile!

    VastaKustuta
  3. Triin, mul musa olemas, anna endast siis märku, kui saad vastu võtta!

    VastaKustuta