Monday Night Fever: Esimene nädal üleelatud

pühapäev, aprill 4

Esimene nädal üleelatud


Esimene nädal on seljatatud.

Kindlasti on olnud edukamaid kui mina - minul õnnestus kaotada 0,73% eelmise pühapäeva kehakaalust. Oluliselt võitsin aga enesetundes ning kindlasti oli huvitavaks kogemuseks uutmoodi poeskäimine.

6 kommentaari:

  1. Pühapäeva hommikuks olid ootused laes: jah, -3 vähemalt kui gramme mitte lugeda, jee. Kuid eks sai ju nädal aega pingutatud ka. Protsendis siis miskit üle 2!
    Kaalumisele järgnes siis mõningase vahega külaskäik äia-ämma juurde (koos kohustusliku piduliku lõunaga - seapraad), külaskäik oma vanemate juurde (koos kohustusliku piduliku lõunaga - küpsetatud haug) ning külaskäik naabrite juurde (koos kohustusliku piduliku õhtusöögiga - lambaraguu). Õnneks sai viimase visiidi käigus manustatud ka veini ja konjakit mis suutsid meeleolu üleval hoida ka hetkel mil tekkis miskipärast loll plaan ronida koju jõudes kaalu peale... te ei taha teada mis numbrid sealt vastu vaatasid...
    Siit tulenevelt siis mõningad kogemused, mida võiksin jagada:
    1)Kaalu ennast alati hommikul - juhul kui tahad näha numbreid mis enesetunnet tõstavad
    2)Raskelt läheb, kergelt tuleb
    ja üks ettepanek:
    - tulemust võiks jah võrrelda protsendis, kuid pange kirja ka iga nädala +/- kilodes, et tekiks reaalne arusaam kuidas kellegil on läinud...
    Jälgimiseni...

    VastaKustuta
  2. Õnneks olin ka tark ja kaalusin ennast hommiku poole-tulemuseks -1,09% minu puhul on see alla kilo.
    Täna siis tantsimiseni.

    VastaKustuta
  3. Minul läks eelmine nädal päris kenasti:
    Esmaspäev sai jalutatud mitmed head kilomeetrid Rocca Al Mare Kaubanduskeskuses (üks ring on juba 2-3 km ja kui minna poodidesse ka veel siis juba rohkem) ja õhtul muidugi päris hull trenn Lindakivi saalis Valdo juhtimisel. Teisipäev õhtune jalutuskäik mereäärde ja tagasi 4,7 km. Kolmapäev õhtul käisime 1,5 h bowlingut mängimas. Neljapäev mereäärde ja tagas 4,7 km. Reede koristasime aeda ja hiljem väike jalutuskäik kodu lähistel. Laupäev hommikune koristus 200m2 majas umbes 2,5 km (sammulugeja järgi). Lõunal kambaga mereäärde ja tagasi 4,7 km ja siis veel Wii mõned lõbusad mängud nagu suusatamine, hula-hula, poks jne. Pühapäev mereäärde ja ragasi 4,7 km. Nii on minu nädal möödunud. Olen loobunud liigsest kohvi joomisest (joon 2 tassi päevas varem jõin 6-7). Sünnipäeval suutsin loobuda tordist (mida ma pole elus vahele jätnud).
    Pühapäeva hommikune kaal näitas -1,3 kg ja üle 2% olen kaotanuid kaalu. Olen tulemusega rahul vaatame kuidas läheb jooksev nädal.

    VastaKustuta
  4. Mina alustasin väga rahulikult.
    Kõige pealt otsisin üles sammulugeja, et näha kui vähe ma tegelikult päevas liigun oma jalgadel.
    Minu viimase nädala läbitud vahemaad ilma esmaspäevase trennita siis sellised:5,35km,7,75km,6,03km,4,49km,6,14km,7,19km,5,09km.
    Kaalu kadus umbes kilo jagu,mis teeb umbes 1% minu kehakaalust.
    Olen rahul,sest ei teinud midagi ekstreemset,isegi sõin nagu tavaliselt, ainult lisasin natuke füüsilist koormust jalutuskäikude näol, nii,et tulevikuks veel mitu käiku juurde võtta kui kaalulangus peaks peatuma.

    Aloha kaasvõitlejad !!!

    PS. Esimene VTK üritus oli ka super lahe.Minu menüüsse lisandus sealt minule enne tundmatud toiduained nagu : Sojakuubikud,müslibatoonid ja tomatimahl.

    VastaKustuta
  5. Aloha figuurisõbrad :-)

    Minu nädala plaan oli natuke rohkem liikuda ja mitte sattuda toiduorgijatele.
    Plaan teostus. Sammulugeja näitas,et keskmine päevane vahemaa jääb umbes 6 kilomeetri kanti.
    Pole paha :-)
    Samuti oli väga lahe VTK üritus laupäeval.
    Minu menüüse lisandusid sellised huvitavad toiduained nagu sojakuubikud, tomatimahl ja müslibatoon rääkimata porgandist.
    Kokkuvõtteks lõppeb kaalunumber 3-ga kui nädal tagasi lõppes 4-ga nii,et umbes kilo on kadunud,mis teeb umbes protsendi minu soliidsest kehakaalust.
    Võitleme edasi !!!!!

    VastaKustuta
  6. Minu eelmine nädal möödus küll ainult toitumist korrigeerides ja iga päev 8 korrusele jala minemises. Pühapäeval tulin jala liivalt koju ca 50 min. Nädala kokkuvõtteks kaotasin -2kg.
    Selleks nädalaks on lisatud ka liikumine. Täna hommikul 20 minutit jooksu. Sammulugeja kahjuks katki, aga kui vaadata eelmise sügise märkmeid, siis teeb see umbes 2000-2500 jooksusammu. Ja loomulikult pole ma unustanud treppe. Õhtul trennis kohtume.

    VastaKustuta