Monday Night Fever: Kallid pidulised kiirustage, sest stiilipidu on juba reedel!

kolmapäev, detsember 16

Kallid pidulised kiirustage, sest stiilipidu on juba reedel!

Nii, kes krt. küll mõtles välja need värvid oranz ja kollane. Oleks võinud valida roosa ja kõik mured oleksid mul murtud olnud.
Nende asjade kokku kraapimine on olnud väga keeruline ning nõudis 3 päeva. Õnneks hakkasin juba varakult valmistuma ja eelmine nädal sai ka kõvasti sellega tegeletud. Tänu sellele üritusele ja vajaminevatele riietele olen külastanud väga erilisi ja imelikke poode alustades Sadamamarketi ja lõpetades kaltsukatega. Riided sain kokku. Kõige suuremaks probleemiks kujunesid kingad. Peale pikki rännakuid poodides, leidsin ühed oranzid kingad mis maksid 4500 krooni, neid ma ei ostnud ja sain aru, et oranze kingi, ma poest ei leia. Seega tuli ise kingi värvima hakkata. Indrek hankis mulle oranzi tekstiilivärvi ja minu suureks üllatuseks oli väga lihtne värvida.
Järgmise aasta osas teen ettepaneku: teeme lilla värvipeo ja asjad soovitan juba see aasta ära osta, sest kõik poed on otsast otsani lillasid asju täis.
Nüüd soovitus kõigile : kui te ei ole veel hakanud nende värvipeo asjadele mõtlema siis tehke seda juba kiiremas korras, sest nende asjade leidmine polegi nii lihtne.

2 kommentaari:

  1. Jep, ülesanne pole lihtsate tõesti killast. Olin juba lootust kaotamas kui lõpuks õnnestus ühest poest (õnneks ei olnud tegemist second-handiga) leida kollased trussikud kirjaga HOT. Pean tõdema, et punastasin, kui need kassapidajale ulatasin...
    Homme lähen teisele ringile. Ehk leiab veel miskit... :)

    VastaKustuta
  2. Kuuldes siit ja sealt kommentaare, kuidas peoks on valmistutud, siis tahaks küsida, et kas nuuskpiirituse kaasa võtmisele on keegi mõelnud, juhul kui avanev vaatepilt kellelegi tervisele peaks mõjuma? Igal juhul tuleb kasuks lihtsamate esmaabi võtete meeldetuletamine naerust lämbumise juhuks.

    VastaKustuta