Monday Night Fever: Minu õpilaste esinemine Jõulukontserdil!

teisipäev, detsember 22

Minu õpilaste esinemine Jõulukontserdil!


Eile õhtul, esinesid siis minu õpilased. Filmisin neid ka,võtsin kaasa isegi statiivi,et pilt tuleks parem, kuid kuna ruumi oli nii vähe ja rahvast nii palju siis polnud seda kuhugi üles panna ja filmida tuli käest. Kui tants algas siis mu süda nii peksles nagu oleksin ise laval olnud ja pidanud tantsima.Ka käed värisesid (mida on ka videolt näha) Lapsed olid tublid, enamus esinesid laval elus esimest korda ja hakkama said väga hästi, kui mõelda seda et proovi sai tänu gripile teha vähe ja tantsu lõpu muutsime paar tundi enne kontserti ära.Tundus, et ka lastele meeldis väga tantsida, kuna juba küsisid, et millal me jälle tantsime. Seega minu missioon on täidetud ja lapsed tantsupisikuga nakatatud.
Suured, suured tänud Gretele, kes aitas organiseerida lastele rahvariided.

2 kommentaari:

  1. Tubli Triin. Videot vaadates poleks küll uskunud, et need lapsed esimest korda tantsivad. :)

    VastaKustuta
  2. Milline fantastiline seade! Äkki võiksid seda annet laiemalt ära kasutada?

    VastaKustuta