Monday Night Fever: Naljakuu meie meditsiinis.

neljapäev, aprill 7

Naljakuu meie meditsiinis.

Sedaet. Käisin mina täna siis tohtrihärra juures oma vanadusest lagunema hakkavat puusa näitmas. Paar sõna juttu puhutud saatis ta mind igaks juhuks veel paari pilti tegama. Siis röntgeni- ja ultrahelipilti. Röntgenis möödus kõik tavapäraselt - isegi igavalt. Läksin mina siis teise uxe taha oma järjekorda ootama. Mõne aja möödudes avanes uks , sealt astus välja kaunis neiu ja ütles Vjeeski. Läksin sisse ja siis ... heh-heh..palus seesama Vassiliisa imekaunis mul ülakeha paljaks võtta ja voodile istuda. Ma küll ei mõtsnud hästi mille jaoks on vaja puusapildi jaoks topless olla aga, nojah, eks tema ole ju spetsialist. Sain oma tagapale just voodiotsale toetada, kui astus sisse arst - või noh see kes tegelikult ultraheli aparaadiga toimetab. Mõõtis mind oma pilguga , pöördus seejärel oma abilise poole ja andis ka talle teada ,et tegelikult on see siisetulnud noormees puusa probleemiga ja ülakehapaljastus pole sellisel juhul üleüldse vajalik.
Ju siis on kuulsus mu imekaunist, Kreeka jumalatega võrreldavast, büstist mul kaugel ees kõndimas.
Teretulemast meditsiini imelisse maalilma, kus ka võimatu on võimalik.

6 kommentaari:

  1. :)
    Üleprahimees, pole midagi öelda!
    Loomulikult pole välistatud variant, et Vassilissa tahtis lihtsalt meest (näha loomulikult, mida teie siis mõtlesite?)

    VastaKustuta
  2. Seda minagi, et ta ei suutnud vastu panna sinu kaunitele lihastele.

    VastaKustuta
  3. Naised olge valvel järgmise Mister Estonia tähelend on algamas. Ning, et Veebibeeebi on vaieldamatult MNF-i sõpruskonna kõige ilusam mees - see on ka nüüd kindel.

    VastaKustuta
  4. Ma ei hakka oma eelmise nädala koormustestist ja verelaskmisest Magdaleenas parem üldse rääkima.
    Lihtsad asjad aga vampiirid ja dopingukütid ümberringi luuramas.

    VastaKustuta
  5. Njah. Naljakuu kestab. Käisin mina saatjana kaasas inimesel, kes läks oma pimeda silmaga operatsioonile kõikse parema silmaarsti juurde meie maal (minu nimekaim juhtumisi). Enne kõik uuringud-värgid tehtud ja igapidi kirjas, et silm üldse ei näe, kohe üleüldse mitte, nägemisjääk 0%. Doktor käsib nägeva silma kinni katta ja küsib: mitu näppu mul püsti on. Kuidas pime inimene vaatab? Sirutab käe ette ja kobab. 'Mis te rabelete? Öelge, mitu näppu mul püsti on!' Patsient ei saa aru, kuidas ta vastata saaks, kui neid näppe üle ei loe ja kobab edasi. MIS TE RABELETE karjub lugupeetud doktor 83-aastase vanainimese peale, VAADAKE mitu näppu on...

    VastaKustuta
  6. Õudne! See on ikka täiesti uskumatu loogika!

    Veinijumal, kas on karta meediaskandaali? Jäid dopinguga vahele?

    VastaKustuta