Monday Night Fever: 4 6st ehk jackpotist 2 puudu

esmaspäev, aprill 4

4 6st ehk jackpotist 2 puudu

007 MNF jäi seekord võitmata

16 kommentaari:

  1. Nagu näha on keegi uue auto saanud, ainult üks küsimus millal pidu saab! Numbriga läks natuke pekki jah, aga äkki kui veel üks auto osta siis saab õige numbri.

    VastaKustuta
  2. Kes sellega siis ka ringi kimab? Minu esimene mõte seda nummert nähes oli, et näe üks täht on puudu jäänud. Muidugi mõista pean ma silmas A -tähte... :)

    VastaKustuta
  3. Siseinfo ütleb, et 007MNF näol on tegemist ühe VW Caddy Combiga aastast 2010. Regatud Järvamaale. Kes värsket saia sealkandis ostmas käib, võib seda mõne ETK poe ees isegi kohata.

    VastaKustuta
  4. Arvan,et kui auto ikka korralikult sisse õnnistada,siis sõidab ka ilma õige numbrita :-)Nii et millal pidu saab ?

    VastaKustuta
  5. Nuu Dianizos, seda et 007 MNF veab saia juba teame, kuid mida (või keda) veab siiski see suurepärane MNN huvitaks väga teada?

    VastaKustuta
  6. Juba vanarahvas teadis rääkida, et ainult lollakad sõidavad pesoodega.
    Aga pidusse ma tulen küll. Kas rosinatega saia ka tehakse?

    VastaKustuta
  7. Eks see Swedi ja Sekretärikeskuse 3008 vea ühte Rotiplikat mööda ilma. Mis ma muud öelda oskan

    VastaKustuta
  8. Mõnele kohe meeldivad Prantsuse autod, teada tuntud autotööstuse lipulaevad

    VastaKustuta
  9. Pidu ju kindlasti tuleb.
    Või oli juba ära!! Miks mind ei kutsutud !?!

    VastaKustuta
  10. Rotiplikaa!! NÕUAAMEE PIDUUU!!! auu, kas kuuuuuleeeed!!!!!!

    VastaKustuta
  11. Kui pidusse, siis minu poolt minu leivanumber.

    VastaKustuta
  12. Veinijumal on pugeja ja norib palju peksa.
    Tule pidu, tuleb - tantsuPIDU ja jaaniPIDU ja kohevarsti jõuluPIDU ja seal vahepeal ka kindlasti midagi.

    VastaKustuta
  13. Näen, et keegi vingerdab.

    PS. Veinijumal on lahe säga.

    VastaKustuta
  14. jätke mu ema rahule:)

    VastaKustuta
  15. Ma olen täiesti terve mees ja tahan seda kõike saada! Kuid kõik see on tegelikult teisejärguline. Ehk siis esmajoones on meil sügav mure, et see begemott mitte üle nipli ei käiks, libedat katust ei omaks ega muul võimalikul moel hukka võiks saada vaid oma tihendit igal võimalikul moel pikaajaliselt ja truualamlikult võiks teenida... niiet mõtle SÜGAVALT järele, enne kui meile siin tantsupidu soovitama hakkad :)

    VastaKustuta
  16. Vaatasin õue ja veendusin, et vesi ulatub luupeksekondini vähemalt. Ja teda tuleb ainult juurde. Seega mätta kuivamine võtab veel kõvasti aega.
    Ma arvan, et me täidame Waldburgi PIDUS ühe õlleringi augu. Mina olen rahul, 100%

    VastaKustuta