Monday Night Fever: Sügiseks saledaks!

neljapäev, märts 25

Sügiseks saledaks!


Nagu me juba Saaremaal kuulsime ja nägime siis paljud meie hulgast on palju lisakilosid talve jooksul endale kogunud. Siit teen ettepaneku kuulutada välja kaalujälgimise võistlus. Võistlus algab 29. märts ja selleks,et selles osaleda peaks kommentaaridesse lisama oma nime ja eesmärgi palju soovitakse kaalu langetada. Võistlus käib usalduse peale, kedagi üle kaaluma me ei hakka ja kellegi algkaalu me ka ei kirjuta. Iga esmaspäev teeme ainult ülevaate, kuidas kellegil läinud. Paneme siis kirja palju kellegil on + - kaalu maha/juurde tulnud. Ideaal naistantsija kaal pidi olema 50 kg. Niisiis kellel huvi ja tahtmist meiega kampa lüüa, kaaluge ennast pühapäevase päeva jookul ära ja alustame järgmine nädal siis üheskoos kaalu jälgimist!

18 kommentaari:

  1. Väga lahe !

    Mina olen käsi: eesmärk miinus 10 kilo.
    Ma arvan,et siis saaksin oma keskkooli lõpuülikonda kanda ( kui se mul alles oleks )
    Kõik progressiivsed rahvatantsiad kaalu langetama ja järgmisele tantsupeole A-rühmana !!!!!!

    VastaKustuta
  2. Mina osalen ka, eesmärk -5 kilo, kellel on veel sammulugejad siis võiks need ka välja võtta ja samme võiks ka lugeda ja võstelda ka selles!!!

    VastaKustuta
  3. Salapärane külaline25. märts 2010, kell 20:56

    Mina osalen ka - eesmärk +8 kilo.

    VastaKustuta
  4. Palun mind ka liikmeks lugeda. Kui 5 kilo maha tuleb, on väga hea, enamast ei julge esialgu unistada (mul on kodus igasuguseid loomi, aga selle iselooma viisid vist rotid ära)

    VastaKustuta
  5. liitun ka, seelik selga 1.maiks

    VastaKustuta
  6. Hähää, mõni alustas sellega igatahes juba siis, kui lumi maha tuli ja peatset rannahooaega meenutas, aga kuna söömine on teatavasti liiga tore asi selleks, et seda vähem teha, siis sai meetodiks hoopis treeningkoormuse tõstmine. :) Ütleme nii, et nats alla 300 km suusarajal (no Marssal muidugi naerab selle peale laginal) ja nipet-näpet iga nädal peale selle hakkab mõjuma: algul ei juhtunud midagi, aga nüüd on miski 3 kg läinud ja läheb edasi, heast enesetundest rääkimata. A nüüd sulab kohe lumi ära. :(

    VastaKustuta
  7. Hmmm... Ma tean, et Kandali mehed on küll ilma ülekutsetagi kogu aeg kaalujälgijad olnud. Kogu aeg jälgivad partneri kaalu ;)

    VastaKustuta
  8. Ei taha Jussile alla jääda ja sean samuti eesmärgiks saavutada nooruspõlve taseme: utshebkas 78 kilo koos kirsadega... jooksukrossis roodu neljas... lihtne matemaatika näitab, et eesmärgiks niisiis -37
    Olgu, anname esialgu 30 andeks ja piirdume 7-ga. Let us see!
    Tähelepanu, valmisolla läks...

    VastaKustuta
  9. Hea idee! Mina osalen ka ja sihiks -5kg. /Pliks/

    VastaKustuta
  10. Väike vahemärkus
    täna sain ise seeliku kinni, polnudki tomi vaja kohale kutsuda. :)
    kohtume pühapäeval kaalul siis

    VastaKustuta
  11. Tegin vaikselt proovi, kuidas see asi hakkab välja nägema ja lasin laubase sauna pääle 2 õlut tavapärase 4 asemel... kaal va kurinahk ei teind sest väljagi. Vähemalt esialgu.

    VastaKustuta
  12. Aga mina avasin õlle ja mõtlesin, et täna veel võib! Uskumatu - õllel oli kohe eriliselt mõnus mekk man.

    VastaKustuta
  13. Mina jälle tulin täna Hiiult jala koju Mustamäele! Aga enne seda olin söönud korraliku prae hiiu õlletoas.

    VastaKustuta
  14. Ega siis minagi maha jääda -ühineme,vaatame palju miinusesse läheb.sellises eas pole langetamine enam vaataja kõlbulik:)

    VastaKustuta
  15. Tervist.
    Peale mõningast mõtlemisaega otsustasin ka mina liituda kaalulangetajate klubiga. Jäädes realistiks on mu esimene eesmärk saavutada kõigepealt eelmine kümme e. 120`lt tagasi 110`ne sisse.

    VastaKustuta
  16. Suur Veski, pliis ära tee seda... mis oleks Kandali ilma Suure Veskita? Kellele veel siis saaks Valdo tunnustavalt vastu punu patsutada? Me jääksime ilma oma ühest olulisest maskotist ja Kõigi Saarte Naiste Lemmikust ja iga Kandali peo esitantsijast...
    Mis me hakkaksime pihta Keskmise Veskiga??? Õige vastus on: ei midagi

    VastaKustuta
  17. to kibestunud anonüümne:
    Sa ära torpedeeri üritust, vaid mine suusata omaette edasi.
    Suur Veski ei muutu kunagi ei keskmiseks ei väikseks ega muuks, olgu ta kasvõi tantsija ideaalkaalus.
    Mis aga kõhupatsutamisse puutub, siis astu aga julgelt Suure Veski asemele!

    VastaKustuta
  18. Tere
    Mõtlesin pikalt palju siis oleks mõistlik lubada Hea küll Luban -8.
    Mis siis ikka lumi sulanud suusad nurka ja ratas välja . Jooksutossud tuleks ka juba välja otsida.
    Kaalumiseni

    VastaKustuta