Monday Night Fever: Veel farmivillest!

neljapäev, märts 4

Veel farmivillest!


Olgu see päev neetud millal ma ühinesin Farmville'ga. Enam rahulikult olla ei saa, sest kogu aeg pead sa mõtlema, et millal sa midagi maha panid ja millal pead midagi üles võtma või on äkki kana mõne muna munenud või lehmal lüpsi aeg. Öösel ärkan ka vahepeal, et põldu harima minna. Oled külas ja pead paluma, et äkki saaksin ma kasutada arvutit ja võtta üles kõrvitsad mis just valmis said (väga piinlik olukord). Kogu elu käib farmville kella ja aja järgi. See mäng on ületanud juba igasugused piirid ja kontrollib Su elu. Mul on tekkinud tõsine sõltuvus ja kui ma vaatan kell 12 öösel arvutisse siis näen, et ma pole üksi, ka Marvi ja Marju mängivad hullunult ning veel 30 sõpra. Seega kõik rohenäpud kellel pole aega ega tahtmist mullas sonkida ja tegeleda päris aiandusega siis see on koht teie jaoks. Kutsun kõiki üles liituma facebook ja farmvillega (aga arvestama peate sellega, et satute samasugusesse hullusesse nagu mina).
Mul on juba level 23 ja minu farmis on juba suvi!


2 kommentaari:

  1. Jah, olgu neetud see päev mil ma Triinile järele andsin ja selle mänguga liitusin.
    Minu arvutimängu kogemused jäävad 15 aasta taha, kui Simcity oli tegija. Päris põnev on üle pika aja arvutimängu mängida. Tekib täielik hasart, kas valitud strateegiast midagi kujuneb või ei.
    Kuda see nüüd oligi, et ajalugu käib spiraali mööda ja ükskord saame me lasteks tagasi. Tundub et mina olen selle teega juba algust teinud.

    VastaKustuta
  2. istun siin diivanil ja heegeldan oma pool aastat tikitud laudlinale äärepitsi. Arvuti lebab diivanil mu kõrval, vaja ju vahepeal mõni muna noppida, äestada, väetada, lauta ehitada. Ja siis veel naabrite juures ka käia. Täiesti õudne. Jussid ees ja meie Marviga järgi. Nüüd on Triin juba kättesaamatus kauguses ja Marvigi näitab saba. :) Oodake ikka mind ka.
    Suures farmitöös, olen ma meie kalad hoopis ära unustanud.

    VastaKustuta