Monday Night Fever: Ega hobune ei maga

pühapäev, juuli 24

Ega hobune ei maga

Kaks, kolm, möödus jällegi üks päev. Kuna 50\50 oli juba pool kasutatud, siis oli ka viimane aeg teine pool kasutusele võtta.
Reedel saabus uus kolmik koolimaja valvama. Lennuk tõi meid otse Miina Härma nimelisse Tartu kooli. Muidugi oleksime me saanud ka rongiga, aga me valisime siiski õhusõidu, sest õhusõit on teadagi ajavõit.
Kohale jõudes oli kõik kontrolli all. Juba pooleldi kohalikud mnf-i liikmed võtsid meid vastu kestvate rõõmuhõisetega. Kuna koolimaja oli täiesti tühi, siis oli meil võimalik valida omale meelepärane klassiruum. Väikene ringkäik selles lõputu näivas labürindis. Saime kohe aru, et ööd on siin mustad. Tibid oli kooli viinud 4d-dimensiooni.
Ja siis otsustati meid, uustulnukaid, proovile panna. Need, juba peaaegu kohalikud mnf-i tibid põgenesid, nähes esimesi busse koolimajale lähenemas. Siiski, siiski, ega nad liiga kaugele ka ei julenud minna. Hiilisid naabri aia varjus. Mine tea, mida need uustulnukad veel korda võivad saata. Ega neil hing ikka rahu ei andnud ja südametunnistus ei lubanud meid hätta jätta.
Kõik sai kontrolli alla - käepaelteta inimestel tuli lugeda luuletust, plaksutada kingi või mida iganes turvapealik neil majja sisenemise loa tarbeks teha käskis. Õiged võtmed õigetele tüüpidele välja jagatud ja magama saadetud. Jalgpalliks ei läinud, küll sai koostatud lindikava ja taguda turakat. Miskipärast oli trumbiks kogu aeg ärtu äss.

Nõrgemad kustusid ja läksid magama. Tugevamad tiksusid edasi. Et vastu hommikut mitte päris lolliks minna, otsustati helistada Suurele Veskile. Kuna Suur Veski telefonile ei vastanud, siis helistati Tomile. Tom oli oma ülesannete kõrgusel. Teatasime talle, et ta võib rahulikult edasi magada, sest äratuseni on veel ainult kaks tundi aega. Veel sai öösel välja mõeldud paar mängu järgmiseks päevaks. Kõigepealt said rakendust laual tühjana seisvad mustad tassid. Neid sai kasutatud kabenuppudena, mis sest, et kõik olid ainult mustad ja malelaual puudusid mustad ruudud sootuks. Kuna meile oli jäetud ka natuke paberit märkmete tegemiseks, siis otsustasime märkmeid teha. Kirjutasime iga lehekese peale ühe sõna. Hommikustele ärkajatele oli ülesandeks lause õigesti kokku panna, et jälgi natuke segada, kõrvaldasime paar sõna. Veel sai nende sedelitega mängida kaarte ja doominod. Me ei olnud pahatahtlikud, ainult natuke õelad.
Sellal, kui viimased pidulised koju saabusid, hakkasid esimesed juba ärkama ja süüa nõudma. Iirlased tegid virgutusvõimlemist, sakslased külastasid Tartu linna jooksuradasid.
Homme ei saabu enne, kui pole magamas käidud.
Laupäev ei möödunud pingevabalt. Pinget oli suisa 2 Volti. Lihtsad kummimadratsid võivad vallandada samasuguse maailmasõja nagu prints Ferdinandi tapmine. Toimus jalgpallimatš ja võimla rünnak. Et kired liiga kuumaks ei läheks, jahutati meid erakordselt võimsa äikeseduššiga. Isegi nuhid jahtusid.
Õhtul toimus väike rahvustevaheline ühistantsimine, mille käigus tantsiti ennast ribadeks. Et meil öösel väga igavaks ei läheks, külastas meid ka täna Blondi.
43 tunni jooksul magatud 1 tund ja homme esinemine. Peaks vist magama minema, aga und pole. Kell on 1.52 ja Dionysosest sai oikumeeniline kreeklane. Seepeale tuli viiuldaja katuselt ja elu muutus lilleks.
Homme suletakse Lõuna-Eesti suurim sanatoorium, kiirustaga, seltsimehed unetud.

Blogisid kõik kohal olnud ja need kes juba magasid

1. Οικουμενικό ελληνικά, αλλά όχι καθαρά ελληνικό αίμα στην Εσθονία - Καληνύχτα και καλημέρα που muhvist κατάλαβαν

VastaKustuta
  2. ήταν αρκετά δροσερό μεταφραστής Google να επικοινωνήσει με τον βιολιστή Κύπρος