Monday Night Fever: Minu esimene tantsutund õpetajana

kolmapäev, november 25

Minu esimene tantsutund õpetajana


Täna oli mul võimalus proovida tantsuõpetaja ametit.
4. klassile tuli selgeks õpetada 2 rahvatantsu, millega nad esinevad 21. detsembril kooli jõulupeol.
Esimene reaktsioon lastel kuuldes, et hakkame rahvatntsu õppima oli suhteliselt tõrjuv. Kuid kui asusime põhisammude juurde ja lisasime ka muusika siis muutus arvamus rahvatantsust kolosaalselt. Minu üllatus oli suur kui ruttu lastel kõik meelde jäi. Esimeseks tantsuks valisin enda meelest raskema tantsu - Kaera-Jaani. Tantsuseade tegin suhteliselt raske ning lõppu lisasin veel hüpped. Sammud ja liikumised jäid väga kiiresti meelde, esimese 10 minutuga oli enamus kambast võhmal, kaasarvatud ma ise ja ka klassi õpetaja, kes meiega terve aja tantsu kaasa vihtus. Teiseks tantsuks valisin enda meelest väga kerge tantsu - Oige ja Vasemba, aga üllatuseks, see osutus lastele väga keeruliseks. Juba ringis liikudes ühele poole ja käest kinni ka veel hoides, vaat see oli pähkel. Kõige raskemaks osutus see koht kus poisid panevad käed üle tüdrukute peade. Kogu aeg jäi kuhugi kaks tüdrukut ja siis liikumine oli rohkem kui naljakas. Paar korda proovisime ka kätlemist aga sellega tuleb meil veel palju vaeva näha. Igaljuhul lõpetasime tunni positiivse emotsiooniga, lapsed tahsid veel ja veel tantsida, kuid kell oli liikunud tunni juba edasi. Järgmine kolmapäev on meil järgmine tund eks siis näe kuidas meil siis läheb. Igaljuhul mina olen tänasest päevast nii väsinud ja alates tänasest hindan ma tantsuõpetaja ametit väga kõrgelt

1 kommentaar:

  1. Sa oled tõesti nagu orkester - kadestama paneb, kuidas sa seda kõike jõuad.

    VastaKustuta