Monday Night Fever: teatrikool

pühapäev, november 22

teatrikool

Tere! Krt. ma ei või! Üritasin nädalavahetusel läheneda sellelel Paide võistutantsimisele erapooletult, aga ei tulnud välja. See, et kõik andsid endast maksimumi, selles ma ei kahtlegi, aga selliseid lahedaid üliemotsionaalseid nägusid ma ausalt öelda, lähiminevikust(isegi mitte tantsupeol) küll ei mäleta! Reinlender oli minu jaoks meie kõige parem esitus, kus oli kogu tants igas mõttes tasakaalus ja väljapeetud. Mulk oli omas kindlas headuses, naised suutsid koostöös meestega oma tagumikud soliidsele kõrgusele vinnata, meestelt korralikud kaabutõsted jne. No ja mis puudutab tetrikooli esitusse, siis julgen väita, et sellise esitusega on tetrikooli uksed avatud või vähemalt praokil. Tantsida 8 takti ilma mingi eelneva kokkulepitud tegevuseta(n.n. tegevus hädajuhtumiks e. juhuks kui tantsu mõni koht ununeb), teha kogurühmakala ja lõpetada tants korrektselt ja saada maksimum punktid nii, et kohtunikud aru ei saa, et tegelikult käis 8 takti üks Panso kooli vahetund...on tõepoolest vähemalt minu tagasihoidliku rahvatantsija karjääri jooksul küll esimene ja viimane kord! Siit oleks noortel tantsijatel õppefilmi materjal, kuidas käituda sellises olukorras, kui peaks midagi täitsa pe...e minema. Tantsupeo areenil, kus pealtvaatajad on kaugel ja muster ülioluline oleks kõik aru saanud, et tegemist on tõsise kalaga, aga vahetus kontaktis on suhtlemine(e. nägude tegemine) pealtvaatajatega olulisem, kui täpne muster, samm või tantsujärjekord. Nii ka läks, et lugupeetud zürii jäi vahtima meeste emotsionaalseid nägusid ja selle lummuses unustas kõik muu...ja viied tulid. Sellega tuli mulle meelde üks sõjafilm, kus mehed saadeti lahingusse sõnadega, et peate jõudma teiselepoole tänavat, mis vahenditega , kuidas, millal ja kellega pole tähtis(lisaks oli kahe mehe peale üks püss)....oluline on eesmärk! Ja see saavutati. Ja vähetähtis ei ole ka see, et konkurendid tegid meie võidu raskeks, aga magusaks. Nii kärutajad, kui ka kolumatsid olid head ja ka noorterühmad jätsid mulle hea mulje, aga selline punt nagu meil, naised kenad ja sümpaatsed ning mehed teatrikooli andega ja lisaks oskavad veitsa ka rahvatantsu....VÕIMAS.
Mis ma ütelda tahtsin on see, et sain korraliku kultuurišoki. Täna teid kõiki selle eest ja loodan, et kunagi ehk õnnestub veel selle lolli seltskonnaga kusagil käia ja rääkida sellest teatritükis aina mahlakamaid lugusid!

1 kommentaar:

  1. Publik, ära lenda nii madalalt! Vilde tee on meie järgmine eesmärk!

    VastaKustuta