Monday Night Fever: Laupäeval käisime Nõos.

pühapäev, november 29

Laupäeval käisime Nõos.

Tere ka minu poolt.

Jõudsin just töölt koju. Täna, pühapäeva, hommikul oli mul varajane tõusmine. Pole vist vaja öelda, mis kell me Nõost koju jõudsime. Igatahes oli öö. Ja ma ei kahetse, et Nõos käisin. Hambad ristis tõusin k 7 ja roomasin tööle.

Tore ja südamlik pidu oli. Vahva, et leidub vanemaid inimesi, kes viitsivad ja tahavad midagi ära teha. Säilitades oma nooruslikkust ja rõõmsameelsust. Poleks uskunud et neil vanust nii palju on. Tore, et leidub selliseid inimesi, kes ei istu kodus ja vingu , et kui haiged nad ikka on ja kuidas nad midagi ei jaksa ja suuda. Nende eeskava oli väga mitmekesine. Ei olnud ainult rahvatants. Oli ka showtantsu ja laulu.
Jõudu ja jaksu neile edaspidisekski.
Tahaks loota, et ka meie kunagi oleme sama rõõmsameelsed ja kergejalgsed, kui Nõo vanatantsuklubi.

Õnneks on meil selline fantastiline sõpruskond, kes viitsib koos tantsutrennis käia ja leiab ka peale trenniaegu võimalusi koos aega veeta.
Siinkohal tuletangi kõigile meelde, et 18. 12. toimub meil Saunamaailmas nääristiilipidu.

Mis aga puutub maa pidudesse ja üldse maal toimuvasse taidlusesse, siis mina sattusin sellisest nähtusest vaimustusse poolteist aastat tagasi. Kui sattusin esimest korda Võhma rahvamajja. See on tõeliselt vahva, mis toimub maal rahvamajades. Isegi sellistes, kus maja kohe, kohe kokku kukkumas... Kes Võhmal käis, teab millest räägin.
Elu on ka väljaspool Tallinna!!!
Ja kui vähegi võimalust on, olen mina alati nõus kuhugi esinema sõitma. Sellesügisestest väljasõitudest olen mina küll väga positiiveid laenguid saanud.

Ja veel. Mul tuli meelde, et sain Nõos käies ka ühe uue kogemuse võrra rikkamaks. Nimelt sattusin ma esimest korda nn kogupere restorani McDonalds. :) Kui kusagil on veel mõni inimene, kes seal käinud pole, siis ütlen talle kindlasti, et ärgu mingu. Iial ära ütle iial, aga ma arvan, et neid kummisaiu ja keemiajuuste ma rohkem ei söö.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar