Monday Night Fever: Maa ja ilm- proloog

kolmapäev, juuni 29

Maa ja ilm- proloog

....
Minu karu ja pall, minu sokid ja sall
Minu sammud ja teed, silmist valatud veed
Minu väikesed käed, minu päike ja päev
Minu unistus suur, kõik mis tuleb on uus.
Minu vennad ja õed, minu tavad ja tõed
Minu soovide puu, kuhu kadus mu kuu?
Minu taat ja mu memm, sinu rula ja bemm
Minu elatud lood ja mu peidetud pool
......

kord elas üks väikene poiss Märt ja üle kõige meeldis talle aega veeta oma sõpradega või noh.. sõbraga. Pidasid siis nad koos nõu ja mõtlesid välja ühe mõtte. Teeme ühe tantsuvärgi, ja siis selle laulmiseasja ka. Märdi poiss vedas siis oranzid põlvikud jalga tõmbas oranzi särgikese selga ,kinnitas peavõru oma lehvivatesse kiharatesse ja pidu võis alata.

Algul hakati tantsujoonist lugema kõverate ridade vahelt, siis sirgete.

Siis tuli juht-pääsukesel mõte osaleda ka sellel peol ja ta hõiskas " lennake linnud! lennake" ! juhi entusiasmist innustatuna leidsime end merevärava staadionil tiibu soojaks tegemas, kuid plaani katkestas ootamatult 37 parima õpetajarühma liigijuht, kes haaras juhtohjad ning range soliidsusega juhtis meid mööda väljakut ühelt kohalt teisele imbuma. Alateadvuses kummitamas sõnum: "olen vana mees ja raske on mu muld", valgusime ettenähtud kohtadele. Keegi hea inimene saba tagaosast teatas pidevalt, et te olete jälle vales reas, liikusime igaüks jälle sinna kuhu keegi heaks arvas. Pääsukesed teavad, mis teevad (hulkuv pääsuke).

Ja siis tegid mehed mummusid ja naised läksid mammule ja nii mitu korda järjest. Krt. Mingi naine (vist üks üldjuhtidest) käskis meestel "ÕHH-ÕHH!!" hüüdmine ära lõpetada ja selle asemel "ööö-ööö-ööö-öhh!" hüüda hoopis.

to be continued...


kuulsime hüüdu: tagasi linnud. tagasi!

ps! suure ringi küsimus: kas Sina oled juba pääsukest toitnud?

1 kommentaar: