Monday Night Fever: Blogikoosolek neljapäeval Mayrhofenis

esmaspäev, jaanuar 18

Blogikoosolek neljapäeval Mayrhofenis



Järgnev protokoll on koosviibimisest, kus Raus, Guido, Tom, Lasse, Marvi, Triin ja Indrek arutasid ja koostasid järgmist blogiteemat. Ebaoluline ja lühiajaline on kursiivkirjas.


Hoiatus! – järgnev koosneb märksõnadest, pilt tuleb omal kokku panna.

Hoiatus 2! – see seltskond EI OLE normaalne!

/Arutame blogiteemasid - tulemuseks 5 lõiku/

Mida teha 2010 suvel? Gruusia paelub paljude mõtteid, aga meeste tantsupeo ajaline kattuvus võib tekitada probleeme.

Hetkel ei ole olulised sootunnused, peaasi et meeste tantsupeole piletid saaks.

Hiinlased ostsid Saabi peaaegu ära. Kõik autod saavad kunagi Opeliks. Kui me konsolideerime, siis Toyota ostis Subaru ära.

/Arutame blogiteemasid - tulemuseks 2 lõiku/

Guido ostis Barbie. Ei olnud kummibarbi.

On möödunud tund ja me jälle arutame autodest. Saab on lennuk. Kui sa tänapäeval diisliga sõidad, siis sa ei saa arugi et sa autoga sõidad. Võtame jalgratta. Raamile eluaegne garantii. Ta ei liigu paremini, aga sa ei tunne et on vahe ees. Ta on nii vaikne et sa ei kuule seda. Bensuka kulu on väiksem. Sõltub, noh! Niikuinii sa oled harjunud bensukaga sõitma. Ma üldse ei reklaami midagi. Keskmine 5.3 linnas. Palju sul hübriidil tuleb? Võta hinnavahe. Ja see sitt dünaamika on nii hea et selle kohta on küll ja veel. Parkimine on tasuta. Honda värk on, aga suurtel sõltub palju saaste on. Minu arvates Saab on kordades parem. Näpud jäävad lühikeseks. Ideaalne auto, ta on konkreetselt 20 prosa ökonoomsem. Tule, ma kutsun su külla, sõida selle Touaregiga. Kui sa paned kõrva vastu kapotti ja kuuled, mis diisel on. Ma räägin salongis olemisest. Nii kui sa vajutad, nii tõmbab. Voyager on pask. Sa ei suuda käike vahetada, hääl on nagu traktoril. Lasse ütleb et Tomi auto on pask. Lennuk ei saagi auto olla. Tom: /piiiiiiiiks/ ma ei või (2x).

Tom on autopede. Aga miks ta lennukiga sõidab?

Läpakas peaks olema paremal. Ma võtan juhtme ära. Ma tahaks ka sellist asja saada endale. Siin on mitu nuppu. Ühest tuli vajutada.


Te võiks küll üksteist läbi peksta.


G. avaldas 3 kõige suuremat perverssust:

1. panin tihasele pekki

2. panin tallele

3.panin tütre mehele

Läks porriks, sorry, spordiks, see on spordisaade. Ma arvan et see on kaalust alla. Kaalust alla by Mayrhofen. Aga pult on sinu käes!

See on mudel VTX 206, see on naistele! Ma olen Rausis pettunud. See on mingi ujula reklaam. Väga hea number? Eestis on samal ajal umbes samasugune reklaam. Seal on alasti jalgpall, ma vaatan parem seda. Mingi neeger vä? Tegid bikiinides 2 tantsu ja läksid ära. Mäng kisub põnevaks. Riini lapse sünnipäeval nad mängisid paljalt seda mängu. Kas sul naisi ei ole kodus? Sul on neid mitu tükki.

Liina lihtsalt kõrtsis ütles, et 44 on hea kandiline number.

Panime Guidole pulsivöö ümber, kui üle 100 läheb, vahetame kanalit. Kanalit ei vahetatud. Pulsivööd prooviti teistelegi, aga ära oskas võta seda ainult Tom, sest tema teadis rinnahoidjanõksu.

Mööda voodiserva kõndimise auhind oli vein Tomilt. Tom varastas selle pärast tagasi.

Kell on 2 ja laseme naabritel magama jääda.


2 kommentaari:

  1. piltidelt paistab,et ainult guits tegeleb kirjutamisega, kõik ülejäänud aga millega iganes

    VastaKustuta
  2. Keegi pidi ju protokollima samal ajal kui ma pilti tegin :)

    VastaKustuta