Monday Night Fever: Tõehetked Ikla-Varssav- Sex, Drugs and Rock´n Roll

esmaspäev, jaanuar 11

Tõehetked Ikla-Varssav- Sex, Drugs and Rock´n Roll





Ilmnes E. tegelik pale:

Isastele on privaatsus oluline. Et saavutada täielikku privaatsust läheb vaja kahte tuba, head sõbrad on mõistvad ja puhkavad koridoris. MVJK grupp oli tulnud, et ennast suurte tähtedega kõigi meie meeltesse raiuda...

Lõi lõkkele armastus meeste vastu- täiuslik on ainult mehe keha ilma igasuguste kumerusteta. Ta ei hakka vigisema kui seda täiega painutada J

Ta ei oska seksida! I love you too! hõikas Dr.Noormann üle bussi. F... your self! - kõlas üksmeelne kiire vastu.

K. ja G. olid kodus oma lastelt jõuga ära võtnud värviraamatud ja värvisid innukalt.E. alias kunstnik da Vinci lisas kritseldusi, et kunstivõhikud paremini aru saaks, kellega on tegemist. Lõuendit ei olnud piisavas koguses ja tuli viia kunst rahva sekka. Kaasreisija moondamine isaseks Mona Lisaks ei olnud da Vincile ja tema assistent A.-le probleemiks.

G. avaldas E.-le temast kogu tõe, mille peale E. jäi vait ... päris kauaks.

Vaikus on kuldne, kuldne, kuid see nii ei jää ...

Kell on 10 ja mul pole tulukest silmas.

Olgu õnnistatud see aeg mil sa (E.) magad, sest siis sa oled vait ja täiesti armastusväärne inimene. Aga miks peavad teised inimesed sinu saapaid jalast võtma, et sa neid unes ümbritsevatele sülle ei paneks?

Ikla piiri mängus kaotajaid ei olnud – kui siis äkki mõni lihtsalt võitis veidi rohkem

See kes joob korraga 6 veini ära ei ole mitte veinisõber vaid joodik! Korduvad üleskutsed salsatundi – 1, 2, 3 PAUS! 5, 6, 7 PAUS! Marvi ära topi oma kosse siia!

Jätke mu ema rahule! Selle lause õppisime me kõik pähe. Ka need kes võtsid vaevaks magada üritada

K.: Ma tahan, et Sa oma jalad sirgu paned ja liiguta ennast nii, et mul hea oleks.

Korvpalli rohkem ei vaata.

Tantsupeo video võimendab emotsioone. Tuule suund on Nord.

Boarding completed.

Lend Mayrhofenisse jätkub varem kui planeeritud.

E.:Ma olen ikka veel terve (maybe) ja ma armastan ->Teid täiega.... ja ma tean, et jogurtit juues ei jää ma iial rasedaks!

T.:Ei osksa eelöeldule kohe midagi lisada v.a et kuus veini ei pannud põntsu vaid see poola korgiviga on kõikides eelkõnelejate hädades süüdi .Luban et viin Eesti Euroopas esikohale jogurti joomises.

1 kommentaar:

  1. Tundub vääega sürr teil seal olema. Peale esimest lugemist ei saanud nagu mitte millestki aru. Kui olin juba teist ja kolmandat korda lugenud, siis hakkas nagu juba koitma, kes on kes ja mis on mis. :) Aga mulle tundub, et te varsti ise ka ei tea. Igatahes have fun!

    VastaKustuta