Monday Night Fever: Uue aasta esimene unenägu.

laupäev, jaanuar 2

Uue aasta esimene unenägu.

Head uut aastat!
Ja tõsiselt loodan, et see tuleb kõigile parem, kui eelmine või üleeelmine. Minul tundub, see aasta algavat tõsises suusahirmus, sest aasta esimese une nägin ma ära ja see oli nagu Hitchcocki filmis..................oli öö.............kõva tuulepuhang lõi lahti akna, mille kaudu paiskus tuppa lume pahmakas ja otse mulle näkku. Tõusin voodist, et akent kinni panna, kuid komistasin millegi taha, need olid maas vedelevad slalli saapad! Jõudsin aknani.................sain selle juba peaaegu kinni, kui midagi kukkus hirmsa kolinaga põrandale..............need olid slalli suusad. Sulgesin akna ja tõstsin põrandale kukkunud suusad akna kõrval oleva kapi najale püsti. Suusad, aga vajusid teisele poole, kolinaga põrandale ja kiskusid kaasa tooli najal olevad kepid ja tooli peal oleva kiivri. Sain asjad napilt oma kohale tagasi, kui aken lendas uuesti pärani, püsti upitatud suusad ja kepid kukkusid uue kolina saatel põrandale, kuid seekord veeres põrandale kukkunud kiiver trepist alla pimedusse.............Aken jäi kinni-lahti käima ja lund tuiskas vahetpidamat tuppa...............läksin alla, seal oli pime. Üritasin käsikaudu kobades kiivrit leida, kuid tulutult. Ajasin end pilkases pimeduses püsti ja liikusin mööda toa seina edasi Esvikast ostetud laelambi lüliti poole, mida ma kuidagi leida ei suutnud. Kuid siis see juhtus..........uks lendas pärani ja selle avause kattis midagi suurt. Suutsin vaid tuvastada, et tegu on mingi kurjakuulutava olendiga, sest ta lähenes mulle hoogsal sammul, käes popsuv mootorsaag! Põgenesin tuhatnelja kiirusel teisele korrusele oma tuppa. Sulgesin ukse. Panin kõrva vastu ust ja kuulsin kuidas popsuv heli koos raskete sammudega trepist üles mulle järgneb. Jäi vaid üks võimalus, surusin slalli saapad jalga, võtsin suusad ja kepid ning surusin kiivri pähe ja hüppasin aknas välja. Lund oli palju ja viga ma ei saanud, vaatasin tagasi, ülesse, oma toa akna poole ja nägin selle hirmuäratava kuju siluetti, koos popsuva aparaadiga seal seismas ja kohe -kohe mulle järgi hüppamas. Panin kähku suusad jalga ja lükkasin ennast alpimajakesest, küla keskuse poole minevale rajale. Olin juba mõned nõlvad võtnud, kui kuulsin juba tuttava hirmumasina popsumist, mis aina lähenes. Andsin keppidega hoogu ja pöörasin tihedasse metsa viivale teele. Popsumine aina lähenes. Andsin hoogu juurde ja laskusin kõige järsemat nõlvapidi alla pimedusse. Kuid ei mingit abi, popsumine valjenes ja juba tundsin selle suure hirmuäratava kuju läppand hingeõhku oma kuklas ja siis see juhtus....................ärkasin...............................mingi suur kuju ja loll lõust, mis sarnanes kahtlaselt Rausi omaga, vahtis mulle kollases hommikumantlis ja unemütsis otsa ja küsib, kas täna ikka trenn toimub? Miski asi ikka meenutas popsuvat heli? KRT. aru ma ei saa, unesegane nagu ma olin, üritasin asju oma kohtadele panna ja see popsuv heli oli Depeche Mode lugu Personalnõi Pohh, mis oli mul äratuseks telefoni pandud ja see hirmuäratav kuju oli mu toakaaslane Raus. Olin sisse maganud esimese mäkke mineku trenni, mida Kaabakas üritas mulle pingsalt selgeks teha. Tormasin voodist välja akna peale, mis oli lahti ja sealt välja vaadates nägin juba rivis seisvaid õpilasi. Jussid, üks oli kahe koeraga ja teine kossuketsides ja lumelauaga, Guits Esvika kombes, Tom lambada sussides, Rotiplika oma oranžis parukas, õed, üks väikese ja teine suure veskiga ning Kristi, kes oli ennast nii paksult sisse mässinud , et teda ma kohe ära ei tundnud ja veel palju suusahuvilisi rahvarõivastes.
Huhhh...................seekord, siis nõndaviisi.
Valmistuge, sest kohapeal lubatakse külma, tuult, palju lund, kukkumisi, ära eksimisi, kõikuvaid tõstukeid, külmunud toitu, kütmata hotelli ja jubedat seltskonda.

Keegi publikust.

7 kommentaari:

  1. Ma ei tea, peab vist reisist loobuma, lugedes seda hakkab ikka tõsiselt hirmus....

    VastaKustuta
  2. Ei tasu poole ööni telekast õudukaid passida. Oleks sa selle asemel nt "Helisevat muusikat" vaadanud, siis oleks sa unes näinud kollases hommikumantlis Rausi oma seitset last kantseldamas - kõik ilusasti vormis. Ja siis oleks saabunud "lihtsalt Maria" ehk tantsuõpetajana eduka läbimurde teinud Triin ja kõik oleks tantsinud suuskadel ja lumelaudadel toredaid tantsukesi. Ja vormid oleks asendunud värvikirevate parukate ja kostüümidega, mis mäest alla sõites oleks uhkelt tuules lehvinud. Ja kuna mäenõlval toimus parasjagu karneval, siis kindlasti oleks hinnalised auhinnakohad kuulunud meile. Ei oleks tähelepanuta jäänud ka Tour de Ski finaalsõit, kus sa uhkelt oranžis maskis oleks võitjana ületanud finišijoone. Kindlasti oleks see pealtvaatajatele hinge läinud ja keegi oleks sellest raamatu kirjutanud ning maailmas suure populaarsuse saavutanud filmi vändanud. Ning lapselapsedki vaataks veel tihedast kasutamisest kriimuliseks muutunud DVD-d ja meenutaks oma eelkäijaid uhkusega.
    ...
    Ja kadedusest, et kollane hommikumantel toob populaarsust, oleksid sa selle järgmise peo tarbeks Rausilt ära ostnud, lisaks veel Pikalt hangitud kollase rätiku uhkelt pähe turbaniks sidunud - ja siis oleks oma haaremit laiemale üldsusele esitanud. Aga sellest saab juba järgimise filmi või raamatu kirjutada.

    VastaKustuta
  3. Nonii, juba näevad õudukaid. Ja alles Ivo soovitas teil reisile kaasa võtta õudusfilme.
    (Kui keegi ei mäleta, siis värskendan mälu - 1) võiks olla ilgelt kriiskavaid õudusvideosi. Siis igavusest magama ei jää. Neid saaks ka kõik seitse ööd Austrias kellegi toas koos vaadata.)
    Et te kõik elusalt ja tervelt tagasi tuleksite, siis parem jätke need koju.

    VastaKustuta
  4. Ma arvan et pärast punkt 2-te (mälumäng "Kes mäletab Ikla piiri?") on suhteliselt kama, mida telekas näidatakse.

    VastaKustuta
  5. Hei MNF-i aktiiv ja ka kiibitsejad ning Head ja Paremat alanut kõigile!

    Mina olin siis vist ainuke loll kes täna trennis käis, lund oli Lasnamäe nõlvadel uhkelt, rahvatantsijaid absoluutselt mitte... :)
    Reedene päev läheneb vääramatu jõuga. Teatavad ettevalmistused olen juba ära teinud. Selveris oli üksvahe soodukaga Jäägermeistrit saadaval - võtsin kohe mitu. Kes veel ei tea siis see on see õige mägede jook.
    Igahommikusi kükke tehes on olukord juba paremaks muutunud: hirmsat põlvede naksumist pole enam kuulda ja trepist üles-alla kulgemine on muutunud valutumaks. Soovitan soojalt, kõigile kes plaanivad suuska sõita ja pole just Peebuga võrreldavas füüsilises vormis.
    Sattusin hommikul kusagilt kanalilt Alpenpanoramat nägema: ilm oli kogu Tiroolis tiba-toba, kerge miinus, 5 kuni 10 kanti ja Päike. Oleks super kui ka järgmise nädalani miskit säärast hoiaks... :)

    VastaKustuta
  6. Siin leiduvalt ilmalingilt on näha, et nädala lõpuks lubab mäele -10 kraadi ja orgu -3 kraadi, tõsi päikest küll ei näi lubavat aga meil on kohapeal piisavalt aega see välja tuua (või juua)ja kaardilt saab hea ettekujutuse suusaliftidest, radadest jms

    VastaKustuta
  7. Siit leidsin vähe pikema prognoosi - kuni järgmise kolmapäevani http://www.wetter.at/wetter/oesterreich/tirol/prognose/in-7-tagen/
    Ja ei midagi uut siin päikese all - lumi, lumi, lumi! Ainult oluliselt soojem kui siin põhjamaal.

    VastaKustuta