Monday Night Fever: Külmarekord!

neljapäev, jaanuar 28

Külmarekord!

Kui palju külma kellelgi täna oli? Kindlasti olid temperatuurid erinevad nii Keilas, kui Kiisal, kui Tabasalus, kui Tallinnas, kui Tuhalas ja Laagris jne.
Minul Mustamäel oli -23 ja väääääga kõva tuul. (Et kui nüüd lisada veel kuni -5 tuulekülma juurde, siis saab peaaegu -28)


Lisaks suurele külmale, oli mul ka täna hommikul parajalt palju sekeldusi, et tööle jõuda. Nimelt ootasin 25 minutit nr 9 trolli, ega siis keegi ei või ju öelda ka, et nr. 9 ei sõida. Selle 25 minuti sees tuli päris mitu 3 ja 4. Lõpuks tuli üks 9, seegi nii külm ja aknad üleni jääs. Aga mis mul üle jäi, istusin sellele. Külmetasin hullult. Ja siis keeras see troll lihtsalt nr 4 liinile. Ega siis trollijuhil ka suud peas pole, et sõitjaid informeerida. Läksin siis selle suure külma ja tuulega bussipeatusesse. Õnneks tuli soe ja mugav 33 buss. Ja oh imet koos reisisaatjaga, kes oli kohe tõeline reisisaatja. Mees oleks nagu sündinud selle töö jaoks. :) Igati abivalmis ja lahke. Käis ja kontrollis radikaid, et meil sõitjail ikka soe oleks ja teatas, kui palju buss hilineb ja mis teel toimub jne. Ja siis otsustasin ma sõita ringiga tööle. Et oma peatuses maha minna, otsustasin, et sõidan lõppu ja sealt edasi trammiga paar peatust. (Kui nüüd keegi arvas, et selle reisisaatja pärast siis ta eksib. Tegelikult ma ei viitsinud 15 minutit selle külma käes jala käia.)
Kui olin tööle jõudnud, suure hilinemisega loomulikult, kallati mulle kohe külmarohtu. Väga imelik on ikka hommikul k 9 viina jooma hakata. Aga soe hakkas.

2 kommentaari:

  1. Meil oli täna hommikul -20 külma (Türisalu). Saunas ja vannitoas on kõik veetorud külmunud.Täna hommikul külmusid torud ka köögis. Oi kuidas mulle talv meeldib, lausa imeline!Hea ,et me ei ela Floridas ,kus on aastaringselt suvi :-) Kas kellegil on infot millal see õudus lõpeb või peaks ära kolima?

    VastaKustuta
  2. Minu auto näitas täna Tallinnas Sõle tänaval -19. Sain minagi osa sellest Sõle tn veeuputusest, aga Ristiku tn-l ummikus seistes. Kui pikka ilmaprognoosi uskuda, siis enne veebruari lõppu ei muutu siin midagi. Prrr .... Minu jaoks läheb paljuks. Kontor puumajas ja elektriküttega on sel aastal tõeline peavalu. Täielikust suusavarustusest puuduvad müts ja Jägermeister - "joodikukindad", villased sokid, soojad kampsunid jms on juba käigus, aga aina jahedamaks läheb. Toksimiskiirus klaviatuuril suureneb iga päevaga, kui veel pastakat ka nende kinnastega korralikult hoida saaks!
    Aga Marju on ju lausa kangelane! Proovisin minagi paar päeva ühistranspordiga kulgeda, sest Villemi autoromu ütles külmaga üles - järgmine kord proovin siis kui õues soojem on - uskumatu kui mugavaks inimene ajaga muutub! Aga kunagi lapsepõlves jooksime sellise ilmaga suusakampsunis nina härmas ja viga polnud midagi! Inimene on harjumuste ohver tõesti!

    VastaKustuta