Monday Night Fever: 6/10: Popsumine 2

neljapäev, november 11

6/10: Popsumine 2

Autor: Pops 2

Miski asi popsus....aru ma ei saanud, aga tunne tuli aastatagusest ajast tuttav, kui väljas oli sama külm, sama kõle, sama tuuline ja taevast sadas alla lume taolist ollust. Aken, mille olin eelmisel talvel suure naelaga kinni löönud, lendas pärani. Popsumine kostus valjemine ja sellele lisandusid rasked sammud. Mul hakkas kõhe. Juba vanarahvas teadis rääkida, et kui on hirmus, siis mõtle positiivselt ja headele asjadele. Nii ma hakkasin kujutama kuidas Jõululaupäeval lähen Imekauni Vassilissaga käest kinni hotellitoa poole.



P ops-pops-pops.....katkestas mõlgutamise. Läksin ukse lukuaugust piiluma, mis toimub. Trepist tuli popsuva mootorsaega üles hommikumantlis ja unemütsiga monstrum. Vaatasin kiire pilguga ringi toas, kus oli kamin, pudelitest jõulukuusk, mille all olid kingitused ...


...kapp, milles oli slalli varustus ja jõulumehe kostüüm. Panin jõulumehe riided selga haarasin mõned kingid ja pugesin kaminasse peitu.



Plääd, kui hea, et ma kiiresti tegutsesin, sest uks oli järgmisel hetkel purustatud ja sisse astus mootorsae monstrum. Saag popsus hirmuäratavalt ja sellelt tilkus punast vedelikku. Üritasin jälle mõelda ilusatele asjadele. Kujutasin ette, kuidas mulle jäi Imeilusast Vassilissast väheks ja tahtsin Jõulu esimeseks pühaks tantsutruppi enda hotellituppa,
...

...sest olen täiesti terve mees ja tahan seda kõike saada. Vali popsumine katkestas jälle mu unistamise. Mootorsae monstrum läks kuuse alla ja ta tegi minu kingituse lahti. Leidmata sealt midagi vajalikku vaatas toas kurjakuulutavalt ringi. Pani korraks sae käest, et teha mõned venitusharjutused.


Mul hakkas higi mööda selga alla jooksma, .....mitte sellepärast, et oli hirmus, aga sellepärast , et tegin eelmisel päeval kõva tule kamina alla. Ronisin mööda korstent üles ja katusele jõudes leidsin kõrvalmaja katuselt päti, kes oli naabri jõulukingid pihta pannud ja ütles mulle "same procedure as every year, James ".



Mina talle vastu, "et käi p...e, mul kiire, et mootorsae monstrum ajab mind taga". Hüppasin katuselt alla ...

ja kihutasin rolleriga minema.



Popsumine aga lähenes endiselt ja juba ma nägin rollu peeglitest, seda peletist ja tundsin tema läppand hingeõhku .............................. ja siis see juhtus ................... ärkasin ..............................mingi suur kuju ja loll lõust, mis sarnanes kahtlaselt Rausi omaga, vahtis mulle kollases hommikumantlis ja unemütsis otsa ja küsib, kas täna ikka trenn toimub? Miski asi ikka meenutas popsuvat heli? KRT. aru ma ei saa, unesegane nagu ma olin, üritasin asju oma kohtadele panna ja see popsuv heli oli Depeche Mode lugu Personalnõi Pohh, mis oli mul mobiilis äratuseks. Sel korral ma aknale ei läinud kuna teadsin täpselt , et seal all on see sama vana hea 2 polkat ette ja tõste punt ehk siis Raus, ...


...Guits , vendade Veskitega, ...


...Ints Juss, ...


...Tom sõpradega ...


... ja loomulikult meie naised.

Vaatasin mida suusatama minekuks on selga panna.



Leidsin Adidase jope, Nike püksid, Puma saapad, Karhu mütsi, vanaema kootud labakud. Olin parasjagu vastaval protseduuril, ...


kui kuulsin õdesid all maja ees kilkamas ja Riinu oma heledal häälel hüüdmas, et ma Zeniit fotoka kaasa võtaks. Haarasin kiivri ja Cucci prillid ning ukse kõrvalt Visu suusad ja tormasin trepist alla. Poolel teel tuli vastu oranži parukaga Marvi ja hüüdis "kepid ka".....krt unustasin! Jooksin trepist üles tagasi haarasin ununenud kepid ja olin hetkega all, kus tuttav seltskond mind kollases bussis juba ootas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar